mucizemizibekliyoruzz valla ben de öyle zannediyordum. Geçen hafta tansiyonum çıktığı için tüm gün baş ağrısı çekmişim. Uyuyunca geçer diye yatıp, uyandığımda geçmemişti. Sabah 5 gibi hastaneye gittim, çok şükür kontrol altına alındı herşey yoluna girdi.
Şimdi sürekli tansiyon ölçüyorum, bi sorun olmaması adına.