Yasemindemirtas dr browns aldım. Ancak bebeğim emerken resmen eziyet çekti. Boğuluyor gibi oluyordu. Genzine kaçıyordu. Başlıktan deyip bu seferde prematüre başlığına ve biberonuna geçtim. Onunda ml çok az. Daha sonra Avent aldım. Kesinlikle daha kolay kullanılıyor. Browns parçalarını yıkamak, strelize etmek çok zaman alıyor. Avent daha pratik. Bunu çocukla alelacele yapmak zorunda kalınca daha iyi anlayacaksanız.