AysenurBs Cam almayın kızlar, bi tanıdığımın çocuk elinden düşürdü kırıldı, cam parçası gözüne geldi, bir gözü malesef... Ben kaliteli sertifikalı plastiklerden tercih ettim o yüzden, büyük risk bence, cama cesaret edemedim.Nuk avent chicco aldım.