Mucizelerim_ -Ylz- Protestan ve magnorm verdi dinlen sürekli dedi ağır is yapmak ağır kaldırmak yasak dedi yürüyüş serbest sadece
-Ylz- Mucizelerim_ banada öyle diyo ama ben korkudan kalkamıyorum. Her gittiğimde biraz daha kısalıyo uzunluk. Bakalım Rabbim büyük neylerse güzel eyler.
-Ylz- Mucizelerim_ magnezyum iyi gelir. Benim bacaklarımdaki uyuşmalar bıcak saplanmış gibi kasık ağrılarım baya azaldı onu içtikten sonra.
Mucizelerim_ -Ylz- Rabbım korktuguna ugratmasin yat olsun sürekli bende ilk hamileligimde hiç kalkmadım annem kiz kardeşlerim esim onlar bakti doktorum kalk dese bile gözüm korktuğu icin yattım hep sağlıkla hayırlısıyla gelsin minnosun
Mucizelerim_ -Ylz- uyandığında yapıyordur dönüyo sürekli ya onun etkisi var bence benim minikde çok haraketli maşallah sorma çok eziyet veriyo annesine
hulya1406 Fts2023 aynen 2020 de kızımda da hep ona Necati hocaya randevu aldım şimdi yine hamileyim Necati hocaya gidiyorum yine☺️Evet işinin ehli,bilgili,sorulan sorulara terslemeden cevap veren bir tatlı hoca ☺️
-Ylz- Mucizelerim_ aminn canım Allah razı olsun. Hepimiz sağlıkla alalım. Çogunu atlattık. Kalanıda hayırla kolaylıkla atlatırız Allahın izniyle.
Mucizelerim_ -Ylz- atlatırız insallah zoru bitti kolayi kaldi insallah canım 😍50 55 gün var verdiği tarihe göre ama hiç hazirligim yok 😃sende durumlar nasıl
-Ylz- Mucizelerim_ benim ilk oğluşumdan kıyafetler vardı onlara ek yaptım. Giysi dolabı yaptırdım birtek. Yıkanıp ütülemesi kaldı Allah kısmet ederse canım. Oda zaten annelere emanet.
arastiricianne PrensinibekleyenAnnee 1 ay önce gazide dogum yaptım o kadar memnun kaldım ki anlatamam gerçi son zamanlarımda 3 kez hastaneye yattığım için tüm doktorlar tanıyordu beni o yüzden de ekstradan çok memnun kaldım
arastiricianne -Ylz- normal poliklinik hastasıydım hangi dr denk gelirseniz ben şansıma hep aynı drlara denk geldim ve denk geldiğim drlar yaptrdı dogumumu Özele giderseniz sabit doktorunuz olur Ben 20 haftalıkken özel hastaneden geçtim eğer yeni hamileyseniz gazinin profları var özel olarak bakıyorlar
-Ylz- arastiricianne evet bende bayadır gazide takipliyim. Dediğiniz gibi prof a gidiyorum riskli oldugum için. Bende memnun hastaneden bi sıkıntı yaşamadım o yüzden sizede sorayım dedim 🤗
Mom66 arastiricianne merhabalar muayene ücreti ne kadar doğum ücreti yada doğum paketi bi bilginiz var mı gazıde bnde hastane arayışı içindeyim de
Bet1 Tgvhujn değişiyor şuana kadar gonca, Necati, Burçin, Fatma Salih, Feyza şenocak isimlerine gittim ve perinatoloji de özgür hocaya gittim hepsinden mennun kaldim özellikle perinatoloji deki muaynemden
arastiricianne -Ylz- başta bilseydim ama hiç özel hst ile ugrasmazdım bnmde riskli gebeliğim vardı en son çözümü gaziye gtmekte buldum çok tedirgin oldum haftadan dolayı bakmazlar diye ama baktılar hemsirelerden ebelerden drlardan gerçekten çok memnun kaldım herkes tanıyordu beni artık dogurtcaz seni gelme bir daha dedi drlarım tam olarak da öle oldu dogurdum çıktım hemen 😀😀 Allahım yardımcınız olsun inşallah özel odaya da 2 günlük 300 tl verdik bilginiz olsun sizde alabilirseniz özel oda talep edin dogumda çok rahat oluyor gerçekten
Tgvhujn Bet1 evet bnde oraya gidiyorum ama dediklerinizin hiç birine gitmedim hiç biride ilgili değildi kimin doktor olduğunu bile anlamadım 2 3 kişi var odada iki hastayı aynı anda alıyorlar o yüzden sormak istedim teşekkürler