-Ylz- başta bilseydim ama hiç özel hst ile ugrasmazdım bnmde riskli gebeliğim vardı en son çözümü gaziye gtmekte buldum çok tedirgin oldum haftadan dolayı bakmazlar diye ama baktılar hemsirelerden ebelerden drlardan gerçekten çok memnun kaldım herkes tanıyordu beni artık dogurtcaz seni gelme bir daha dedi drlarım tam olarak da öle oldu dogurdum çıktım hemen 😀😀 Allahım yardımcınız olsun inşallah özel odaya da 2 günlük 300 tl verdik bilginiz olsun sizde alabilirseniz özel oda talep edin dogumda çok rahat oluyor gerçekten