-Ylz- iyi olmanıza sevindim 🥰bebis nasıl iyimi
Benimde çok zorlu geciyo maalesef bende yattım bi gece kasilmam çok oluyo asagi baskı yapiyo bel ağrısı zaten başından beri aktif rahatsızlandım gittim deniz hocada rahime baskı yapiyo nst de sanci da var birazda açılma var dedi korku endişe ile geciyo gunler progestani birakli iki hafta olmustu geri başladık geçen hafta yine baskı kasılma gittim yine sancim çıktı evde dinlenme verdi idare ediyorum ama çok zorluyo 30+1 deyim haziranın en geç beşine dogum gerçekleşecek hayırlısıyla