handenur52 Ovv çok büyük artış olmuş Rabbim yardımcısı olsun tez zamanda sağlıkla nasip etsin, bende daha önce 1 kez kimyasal yaşadım bu sefer o yüzden takip yaptırdım yani yapılıyordu da ara verilebiliyordu 3 4 gün riske atmak istemedim. Senin son adet kaçtı sormuştum sanırım ama unuttum