Gamzelit bende test yaptım benimde böyle çıktı
ne çizgisi olduğunu pek anlamadım çünkü hiç renk yoktu o yüzden umudumu yine kaybetmeye başladım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Olsaydı açıkta olsa pembe olurdu diye düşünüyorum 🤦🏻♀️ Umarım hamilesindir/ hamileyizdir. Yine de insan adet olmadan tamamen değilim diyemiyor.