minikmucizeemaak handenur52 Betaya bidaha baktırmadım doktor gerek yok deyince yarın keseyi görmek için çağırmıştı sabah 10.30 da randevum var kalbim pır pır vakit geçmiyor sağlıkla çok güzel haberler almak nasip olsun🤲🏻❤️ Sen ne yapıyorsun
handenur52 minikmucizeemaak canım bende çok heyecanlıyım ya yarın benim de 9,30 da sende belirti varmı tatlım
minikmucizeemaak handenur52 Ara da bel ve kaşık ağrıları var ve akıntı bırakmıyor peşimi 😂 Bir de sabahları bulanı oluyor bazen ayy senin benden erken bende diyorum keşke hemen alsaydım açılışa ama benim aynı şehirde değil mesafem var araba ile 😂
minikmucizeemaak handenur52 Ay bende çok akıntı var göğüslerde dokununca öyle şiddetli değil akıntıyı da sorucam yarın dua edelim birbirimize güzel sonuçlarla çıkalım doktordan haberleşelim mutlaka ❤️🫶🏼
handenur52 minikmucizeemaak inşallah tatlım benim inşallah güzel haberler alalım tatlım benim haberleşiriz canım 💋💋 intagramın varmı
minikmucizeemaak handenur52 İnşAllah sağlıkla kalp atışını da duyalım sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmak nasip olsun:)