Yarenylmz Yagmurum_herseyim 38+5 oluyoruz inşallah benim ilk hiçbirşey bilmiyorum başıma neler gelecek dayanabilecek miyim 🤷🏻♀️😅
Elo211 El123 cok sevindim adına umarim istedigin gibi olur hersey♥️eger yorulmussan falan az hareket etmis olabilir
El123 Elo211 son temzlk leri yapıyorum haklısın canm belkı ondandr sende ıcını ferah tut allah buyuk kolay gecer ınsallah 😍 burdan dogurdukkk yazarız 😍
Buki27 @“Iremfasl_” uygulamaya göre 19 planlı sezeryan olucagım İcin son 3 😍😍 Saglıkla gelsinler bebişlerr
Elizmm Iremfasl_ kızımın bugün doğması gerekiyordu ama hiç belirtimiz yok uygulama 4. Trimesteri gösteriyor maşallah beklemedeyiz kızlar inşallah en kısa zamanda doğar minikimm