Pinaryldz06 Iremfasl_ hiç korkutmak istemem ama benim ilk sezeryan dikişlerim yapışmış ve aradan 7 sene geçmesine rağmen dokular iyileşmemiş oldukça zor bi doğumdu ağrılarım şok fazlaydı ama yavaş yavaş geçiyor bebeği görünce her şeye değiyor🌸🤲
Gulnar_95 @"Celikk66″Merhaba bende 38 haftaliğim bugun çok sancim oldu bebekde aşağiya çok baski yapiyor sizdede oylemi oldu? Ne kadar sure sonra doğurdunuz?