9ay10gun Iremfasl_ benimde doğum tarihim 23 24 nisandi ama bebeğin gelişimi Durmuş plesanta da sıkıntı varmış suyu azalmis karın çevresinde gerileme varmış haftaa alicaz dedi doktor:(
_fatmanur0 Kckhtc benimde içim yırtılıyor gibi oluyor öyle baskı yapıyor 🥹yalancı sancılar sıklaştı bu aralar 😊
ikimelekannesi45 Iremfasl_ bugun günümüzü aldık 18 nisan sezeryan olacak bayrama 4 kisilik aile olacak girecegiz insallah 🤲😍
Yagmurum_herseyim Yarenylmz biizmde 12 Nisan💞aynen korku endişe hepsi var inşallah herşey güzel geçer
Melike658 Iremfasl_ 11 Nisan 🥹 çok tedirgin heyecanlı mutlu değişik duygular içindeyim ikinci kez anne oluyorum kızımı bırakıp doğuma gitme üzüntüsü var 🥹🥹 hepimize hayırlı doğumlar diliyorum
Yagmurum_herseyim Yarenylmz yok benm ikinci ilkini tam 5yil önce yaptım,ama.sorsaniz şuan sanki ilk soğuk gibiyim sanki hicbisey bilmiyorum gibi 🤗12nisannda 38+0oluyor peki sizin?
El123 Elo211 yok kız daha hıc korku stres hıc bısey yok sankı hıc kesılmıcekmısım gbı😂😂😂 sadece dun aksam bebegm uzun sure hıc hareket etmedi korktum bıraz bugunde her gune gore az hareket etti
Elo211 El123 cok sevindim adına umarim istedigin gibi olur hersey♥️eger yorulmussan falan az hareket etmis olabilir
Yarenylmz Yagmurum_herseyim 38+5 oluyoruz inşallah benim ilk hiçbirşey bilmiyorum başıma neler gelecek dayanabilecek miyim 🤷🏻♀️😅
burcin-2202 Iremfasl_ benimde ters bebiş 35+4 doktor artık zor döner dedi muhtemel sezeryan olacak , normal istiyorum ama hayırlısı artık . Normalde mayısın ilk haftası , sezeryan olursa mayıs sonu olacak sanırım . Sağlıkla gelsin tüm bebişler 🫶
tubayerli08 Acemianne8 benimde 11nisanda bütün tahliller yapılacak ona göre karar verilecek tahlile göre öğleden sonrada sezeryana alinabilr normalde 19nisan sezeryan tarihim doktir erkende olabilir dedi bebislerinizin kilosu nasil