minnakannesi08 Iremfasl_ bizde 37+5 günlüğüz son 16 günümüz ama erken gelicek gibi hissediyorum 23 nisanı beklemicek gibi 😊
Bade0022 Minnak-bebek benimde öyle 27 nisan normal bekliyoruz ama hiç birşey yok daha bakalım nasıl olacak 😂
Minnak-bebek Bade0022 benim iç sancılarım çıkıyor da inşallah normal olur 36 da başladı sancılarım halen devam zorla duruyor bebiş gibi ☺️ baskıda yapıyor aşağı . Hayırlısı saglikli sihttali gelsin inşallah yavrucaklar,🤲
minnakannesi08 Kckhtc aynı benimde kasilmalarım var ve aşağıya çok baskı yapiyo mide yanması çok fena bu aralar
_fatmanur0 Kckhtc benimde içim yırtılıyor gibi oluyor öyle baskı yapıyor 🥹yalancı sancılar sıklaştı bu aralar 😊
Ayse5100 Iremfasl_ 23 Nisan da doğacaktı ama 22 Şubat’ta doğdu erken doğum oldu bı sure küvezde kaldı sonunda kavuştuk 10 gündür beraberiz. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah
mervesu12 Iremfasl_ uygulamaya göre son 24…. ama ne zaman doğum olucak hiçbir fikrim yok doktor sadece haftaya gel nstye sokucam dedi Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻
Yarenylmz 19-85smya hayır gece 12 den sonra bişey yeme sabah 8 de gel yartışın yapılır 9 da alırız bebişi dedi
19-85smya Yarenylmz boluda yaşıyorum burda hastaneye gitmeye korkardım cocuk biraz hastalansin yatış verirlerdi
Emilailay Son 8 normal doğum planlıyoruz . Bir yandan zaman geçmiyor diğer yandan korku ve panik 🥹 Nasıl olacak hiç bilmiyorum 🤭🤷♀️
zeynepselcukk Iremfasl_ sanırım bizim de son şafaklar . Normal doğum olcak az önce hastaneden geldim hafif sancilarim var heyecanla bekliyoruz 🥹
Oznr001 Yarenylmz doğum için değil mi bizim burda da şehir hastanesi bir gün önceden yatiriyo neden öyle acaba
susis Iremfasl_ 10 Nisanda sezaryen olacağım. 40 hafta 14 Nisanda tamamlanıyordu ama bebiş fazlaca iri olunca doktor normal doğumu unut dedi ☹️