Zuhrezuhre inşallah kuzum bu benim 2. İğnem diğerinde de 11. Gün ters yaptım negatifi görmüştüm yükselmedi tekrar negatif görünce bütün umudum hevesim gitti bi an önce adet olmayı bekliyorum şuan mfk alıp kullanıcam + yumurta takibi yaptırırım her yolu demiyoruz artık rabbim en kısa zamanda müjdelendirsin bu arada belirtin oldu mu hiç bende dün gece biraz kasık ağrısı olunca heveslenip test yapmıştım negatif geldi başka da belirtim olmadı 🤷♀️