Zuhrezuhre seni ümitlendirmek istemem ama iğne etkisi kaldığını düşünmüyorum adet tarihin gelmiş neredeyse ve evet test negatif ama küsüratlı çıktığında genelde yükseliyor benim mesela 2.30 1.20 falan cıktığında hep negatifti pozitifler hep atıyorum 5.26 3.43 falan böyleydi ve 4 gebelik geçirdim onuda söyliyim inşallah vardır kendini hertürlüsüne alıştır bu ay olmaz bidahaki ay olur 🌼ama şimdi gördüm değeriniz 41 e yükselmiş ilaca bağlı olarak onun düşüşüde olabilir 0 olunca adet olunuyor genelde belki ondanda olabilir yani