Çok zor beklemek ben 6 defa klomen tedavisi çatlatma iğnesi oldum tedaviyi bıraktım kendiliğinden oldu o yüzden hiç kendinizi üzmeyin 3 yılın sonunda benimde bebeğim oldu rabbim isteyen herkese nasip etsin siz istediğinizden emin olun duanızda ısrarcı olun🌸