Zuhrezuhre canım hiç üzme kendini ben varım adetime 8 gün kala idraryolu enfeksiyonu oldum hayatımda ilk kez, doktora gittim dedim ki gebelik şüphem bar ona göre hap verin oda baktı kanım da betam 1.20 den düşük çıktı sonra adetim 4. Gün gecikmesinde göğüs uçlarımda acı ve hassasiyet hissettim test yaptım ve pozitif ertesi gün gittim doktora beta 281 di. Meğer gebeliğin ilk belirtisiymiş enfeksiyon ☺️ sonradan doktorum dedi çok sık rastlarız gebeliğin ilk belirtisi bu olur dedi Yani hiç belli olmuyor bu işler herkeste aynı olmuyor sen ne çok umutlan nede umutsuz ol kararınca beklenti de ol duan et bol bol duanın gücüne çok inanıyorum rabbim gönlüne göre versin sağlıkla inşallah 🌸