daryaost gunesinannesi_ o başvur bastım bölgesindeki hepsi almanca bilen yaziyor ama 🙄 hatta ilanlari almanca dille yazili 😳
gunesinannesi_ daryaost hayır o değil onun altındakine başvurcaksın ilk sırada ingilizce bilen var ikinci sırada normal müşteri temsilcisi var ikinci sıradakine başvuracaksın
EymeninAnnesi__ Sulettopal valla ben bayramdan sonra eşimin yanında işe başlıcam 😅 9 aylık olacak oğlum var 2.el dükkanı var kendimize ait sonuçta iş başka aşk başka ayda alırım paramı atarım hesabıma 🤣 evde oturmakla olmuyor cidden
zilanmtee gunesinannesi_ bende midytalıyım eşimde 😂Kasım annesiyim 24 yaşındayım ortak yanımız çok dimi
gunesinannesi_ zilanmtee mesajda kendime güveniyorum vs şeyler yaz cv için de kendinde pdf dosyası olarak bir cv hazırlaman gerekiyor hazırladıktan sonra başvuru yapıp oraya yükle başvurun alınır
gunesinannesi_ Secgull batmanda comdata yok bildiğim diğer şirketler de yok ama mardin için başvuru yaparsınız sadece mülakata gelirsiniz sonrasını batmanda homeoffice devam edebilirsiniz
Feyzanr41 gunesinannesi_ merhaba mukakat nasıl oluyor beb daha once hıc calısmadım bı deneyım vs ıstenıyormu