humaninannesi61 Kız kardeşim annem ve kayınvalidem gelicek doğumuma. Ama ziyarete gelen çok kişi olur eminim 🤷🏼♀️
Minamom humaninannesi61 peki sizde mi kalacaklar gelip ziyarete gelenler hakkinda ne dusunuyorsunuz? Eviniz musait mi kalmaya benim evim 2 +1 salonda kalacaklar sigisicaz artik
Minamom Ekimucizesi ay siz böyle söyleyince duruma ne olumsuz bakmişim dedim kendime hamilelik iste haklisiniz 👍😊
humaninannesi61 Minamom Kayınvalidemle zaten aynı binadayız ama kalmak isterse kalabilir ama annem kalacak bi kaç gün. Benim evim 3+1 isteyen kalabilir ama fazla insana gerek yok diye düşünüyorum. Yanınızda kalmak istiyorlarsa salondada yatarlar hiçbir sorun olmaz yeter ki size faydaları olsun 😌❣
Ertugrulum Minamom ben kalabalik istemem sahsen iki kisi yeter ablanin çocuklarla gelmesi olmamış ama yaninda olmak istiyor demekki bunlarla kafani yorma senin tek isin bebekle ilgilenmek olca)k 🙂
Pcdshn Minamom aynen en ufak kalabalık hep kalıcak sanıyoruz 😂 ama bu kalabalık hayrına, dedikleri gibi yemek yapılacak, masa bulaşık ev temizliği, her şeye yardım edecekler, tutun bebişi bi duş alim dicez 😍😍
MerveTaer Annem gelecek sadece il dışından sonra ben kendim gidicem annemlere oraya anneannem teyzem ve Kuzenim kardeşlerim olucak ve çok samimi bi arkadaşım gelecek il dışından oda
sburc36 Valla benim kendi annem yok kayinvalideme her türlü muhtacım ama eltim çalışıyor kayinvalidem de eltimin kızına bakıyor 5 yaşında çok şımarık şimdiden düşünüyorum eşime diyorum hiç istemiyorum oda sabret diyor bide lohusa lik nasıl olacak bilmiyorum şimdiden stresi yetiyor
Minamom sburc36 o 5 yasindaki kiz da size mi gelcek normal dogum yaparsan kendin bakarsin birkac gun olsa yeter
Dimplesgirll Kızlar kim gelirse gelsin 10 gün sonra yalnız kalmak isteyeceksiniz bence anneniz yada kayınvalideniz en mantıklısı
Elabadeninannesi Minamom bence okadar insanı bebeğin yanına alma sende rahat edemezsin bebekte sen ona o sana alışmaya çalışıcak ee zaten sağdan soldanda gelenin gidenin olucak valla ben hem kendi hemde bebeğimin sağlığına bakarım kimse kırılıp gücenmesin yani tabi gene sen bilirsin ama çok fazla kişi iyi değil bebeğin yanında sen zaten haliyle yorgun olucaksın muhabbeti kaldırmıcak kafan uyumak isticeksin ben çok katıyım bu konuda benim kendi annem kalıcak bide kayınvalidem
Melikinannesi Minamom sakinan goze cop batar benim ailemde uzakta dogumda annem kardesim kayinvalidemler gorumcemler hepsi gelecekler gelsinler daha iyi olur lohusalikta kendini yalniz hissetmezsin . Ve uykusuz kalacaksin azicik bebege baksalarda uyusam diyeceksin bir sure sonra . Sana cok yardimci olurlar daha sonra hepsi gider tek basina zaten kalirsin 🙂
Werwe Minamom bnce gerek yok cok kalabalıga oevin surekli havndtlması sakin ortam olması lazım bnce en fazla iki kişi olsun evde bile insan darslıo o zmn ustune ustune gelio hersey
Werwe Minamom bnm dogumum yaza gelio eltimler vs cok yakın oturuyorz sms hiç biri olmuyck burda koye gitckler yaz için valla ihtiyacım olmasa annmi ble istemiycm cunku ilkinde herkes vardı bunalımagirdm resmn Millet gidince eve ferahlık gldi
Aysealty Dogumda sevdiklerinizin yanınızada olması cok güzel bişey ama evine girince insan sadece annesini ister bence yardımcı olarak bide zaten lohusalık yatıp dinlenmek sadece bebegini görmek isticek insan.kalmalı misafir cok zor yük bence.
BesteCanerKutluzolu Minamom Bence bu kadar kalabalık olmasını ben istemezdim kim olursa olsun insan zaten değişik bir duygu içerisinde oluyo bir de her kafadan bir ses çıkarsa ben kendimi tutamam sinirlenirim bundan eminim o yüzden hepsi şimdiden tembihli anneme bile hastanede kalmanı istemiyorum dedim eşimle kalıcaz biz onlar gündüz gelip giderler kayınvalide şehirdışından gelecek eve çıkınca gel diye konuştuk onda da en fazla 3-4 gün kabul edebiliriz zaten bir tek salonumuz müsait orda da misafir kalınca ben rahat edemiyorum evin bütün düzeni kaçıyor valla. Görümceminde 2 çocuğu var ona da sen 40ım çıkınca gel çocuklarla ben ancak o zaman kendime gelirim bebek de toparlanmış olur yoksa çocuklarla zor olur dedim hepsi de tamam dedi sağolsunlar burda önemli olan bebekle annenin rahatı çünkü 😉