Minamom Arkadaslar simdi 37 haftalik hamileyim doguma memleketten annem gelcek ..bi ablam var oda yanimda olmak icin gelicek 2 cocugu ile birlikte biri 9 biri 24 yasinda yegenim birde kiz yegenim var 23 yaşında oda teyze cok gelmek istiyorum dedi o gelcek cok kalabalik gibi geldi kimseyi kiramiyorum da kayinvalidemde ayni sehirde oda hevesli cok gelip gider hergun bebek icin endiseleniyorum ne yapcam bilemedim kimseyi eleyemedim de of 😑 kalabalik ailede birsey olur mu birkac gun
Ekimucizesi Minamom canım kırma gelsinler ama keşke sırayla gelseler hem senin için daha iyi olurdu aslında biranda gelip hepsi birden de giderse yalnız kalırsın.yoksa gelsin ailen ne güzel zaten ailene uzaksan gelsinler kaynananla aynı şehirdesin seninkiler gelsinler 👍🏻
Ertugrulum Minamom ben kalabalik istemem sahsen iki kisi yeter ablanin çocuklarla gelmesi olmamış ama yaninda olmak istiyor demekki bunlarla kafani yorma senin tek isin bebekle ilgilenmek olca)k 🙂
Elabadeninannesi Minamom bence okadar insanı bebeğin yanına alma sende rahat edemezsin bebekte sen ona o sana alışmaya çalışıcak ee zaten sağdan soldanda gelenin gidenin olucak valla ben hem kendi hemde bebeğimin sağlığına bakarım kimse kırılıp gücenmesin yani tabi gene sen bilirsin ama çok fazla kişi iyi değil bebeğin yanında sen zaten haliyle yorgun olucaksın muhabbeti kaldırmıcak kafan uyumak isticeksin ben çok katıyım bu konuda benim kendi annem kalıcak bide kayınvalidem
Minamom Yanimda da olsunlar istiyorum bir yandan sirayla gelseler desem dogumda yanimda olmak istiyorlar beni yanliz birakmak istemiyorlar gurbetteyim diye
SemihenayArslan Valla ben eşime peşin peşin söyledim kimseyi istemiyorum diye dıdısının dıdısı gelmesın diye .(ablası yengesi filan😒) Şadece kendı annem ve Kaynanam gelecek . Sonucda Doğum bir mahremıyet. Ve en onemlısı Sana yardımcı olabılecek kişiler gelsın .Birde Doğuma konsantre olman ve bebekle ılk teması saglıklı bır şekilde kurabımen için bence en guzeli az insan sakin bir ortam . kalabalıkda herkesın gözünün sende olması ayrıca senı strese sokar Doğuma odaklanamazsın. Tabı bu benım fikrim ☺
Minamom Esimin degil benim ablam annem ve yegenlerim gelmek istiyor dogumda hastanede rahat ederim hepsi gelmez evde beklerlerde bende kalacaklar doğal olarak dogum sonrasi icin endisem ay ben napcam ya 😑
Werwe Minamom bnce gerek yok cok kalabalıga oevin surekli havndtlması sakin ortam olması lazım bnce en fazla iki kişi olsun evde bile insan darslıo o zmn ustune ustune gelio hersey
Minamom [bilinmeyen] ay icim rahatladi yanliz degilim diye onlarda ben yanliz hissetmeyim istiyorlar sanirim kiramam da geceden beri bunu dusunuyorum tek endisem bebege zarari olur mu hatsta falan olur mu diye
Pcdshn Minamom tabi ki gelsinler, ben de ailemden uzaktayım, zaten onlar doğumdan sonra işine yarıcak, unutma en çok güvenebileceğin kişiler. Keşke bi süre kalsalar da ilgilenseler, duş bile alamıyomuşsun 😂😎🙏
Melikinannesi Minamom sakinan goze cop batar benim ailemde uzakta dogumda annem kardesim kayinvalidemler gorumcemler hepsi gelecekler gelsinler daha iyi olur lohusalikta kendini yalniz hissetmezsin . Ve uykusuz kalacaksin azicik bebege baksalarda uyusam diyeceksin bir sure sonra . Sana cok yardimci olurlar daha sonra hepsi gider tek basina zaten kalirsin 🙂
iremacar Minamom vala canım keyfini çıkar ama lausalikta neler yaşarsın neler istersin bilemem ama bence hepsine bir iş ver hiçbirşeyi takma bebeginle ilgilen kim ne yaparsa yapsin
Werwe Minamom bnm dogumum yaza gelio eltimler vs cok yakın oturuyorz sms hiç biri olmuyck burda koye gitckler yaz için valla ihtiyacım olmasa annmi ble istemiycm cunku ilkinde herkes vardı bunalımagirdm resmn Millet gidince eve ferahlık gldi
ZeynepFatih Size hepsinin ayrı ayrı yardımı olacağını düşünüyorum ben hepsinin gelmelerini isterdim şahsen siz yorgun düştüğünüz de sizi idare edecek kuzenleriniz ve anneniz var hepsi seni düşündüğünden gelmek ve yardım etmek istiyorlar Allah’ın izniyle birşey olmaz bebeğine onlar evin içinden olacaklar endişe etme ayrıca bütün işlerine el kol olurlar bebeğin ile ilgilenirsin yorulduğunda uykusuz kaldığında yanında birilerinin olması avantaj senin için ve eğlenceli geçer bence 🤗
Minamom ZeynepFatih ay bu basligi acarken korkmustum endiselerim daha cok artar moralim bozulur diye ama sağolun iyi geldi simdi yazdiklariniz ..bi bakima oyle yanliz kalmamis olurum ...zaten ablam ve cocuklar birkac gun anca durur sonra sadece annem kalir yanimda birde kayinvalidem gidip gelir birkac gun birsey olmaz insallah insan gerseyi düşünüyor
Minamom Ekimucizesi annem uzun bir sure kalcak onumuzde ki hafta gelip aynen oyle kayinvalidem gunduz gelir sadece benim ailem yanimda olur.evet uzaktalar en kucuk kiz kardes benim o yuzden yanliz birakmak istemiyorlar sanirim endiselerim yersiz gelmeleri iyi birsey 😍🤔
ZeynepFatih Minamom Ne demek sizi rahatlattıysam eğer ne mutlu 🤗 Endişenizi çok iyi anlıyorum çok küçük oldukları için herşeyi düşünüyor insan ama hepsinin özenle davranacağına Emin’im 😊
Minamom Pcdshn ben cok farkli düşündüm ya suan cok destek oldu yazdiklariniz kalabalik olmasi ürküttu ama eskiden her ev kalabalikmis degil mi ic ice insanlar biz biraz gurbette yanlis yasamaya alsitigimiz icin tedirginlik oluyor icimizde
Ekimucizesi Minamom tabiki iyi birşey ev kalabalık da olsun dağılsın da nolursa olsun sen kendi ailenle hasret gidermeye bak😍 ya gelmeseler kimsesiz gibi kalakalsan daha kötü.o yüzden çok sevinmelisin gelsinler birlikte pişirin taşırın yiyin oturun kalkın sohbet muhabbet oh mis😍
Pcdshn Minamom aynen en ufak kalabalık hep kalıcak sanıyoruz 😂 ama bu kalabalık hayrına, dedikleri gibi yemek yapılacak, masa bulaşık ev temizliği, her şeye yardım edecekler, tutun bebişi bi duş alim dicez 😍😍
Minamom NaimeYilmaz dusundum ama annemi ben istiyorum dogumdan once de sonra da yanimda ablam da yardimci olur diye dogum icin izin alacak digerleri cocuk durumundan 😑 siraya binemiyorlar malesef keşke
Minamom Ekimucizesi ay siz böyle söyleyince duruma ne olumsuz bakmişim dedim kendime hamilelik iste haklisiniz 👍😊