Minamom Allah kısmet ederse biz de annemde olacağız ablam da gelecek kayinvalidemle aynı şehirdeyiz o da gelir gider hatta biraz da onda kalırım eğer müsait olursa annem tatile falan giderse 40im çıktıktan sonra.kendi evimde olmayacağım kesin gibi .ben de sorun etmiyorum.ALLAH sağlık sıhhat versin hayırlı doğumlar versin herşey olur.ilk zamanlar zor geçer zaten alıştıktan sonra bebisinle başbaşa kalirsiniz