Nrdnot bende garip bir olay yaşandı çeken Radyoloji uzmanı ilk resme göre tüplerin tıkalı olduğunu söyledi. 4.ilaç ile tamamen açıldığını söyledi . Tabi bu evrede bana dayan canım açıcaz şimdi yoksa ameliyat ile açtırmak zorunda kalırsın diyince daha çok korkup dişimi sıktım . Sonuçları alıp kadın doğum doktoruna gidince oda tüplerin zaten açık çekim sırasında kendini kastığın için spazm olmuş dedi bende birşey anlamadım . Cevat hoca var İstanbul’da çok iyi bir doktor ona gönderdim içim rahat etsin diye oda iki tüpün açık olduğunu söyledi