Sevgi56 Nrdnot daha önce rahmin kalp şeklinde dedilermi , sanki üstten hafif basık gibi geldi. Dr gördümü filmi
Sureyya1 Nrdnot arkuat uterus ustten basık rahminiz histeroskopi olabilirsiniz boyle olup normal gebelik gecirende var
Nrdnot Sevgi56 gördü şimdi mesaj atmış herşey normal bi sorun yok ¾ ay içinde genelik oluşmasını tahmin ediyoruz yazmış
Svvl Adetimden hemen sonra 3 Martta bende rahim filmi çektirdim Şuan 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Yumurtlama dönemimde hemen hamile kalmışım. Bu kadar hızlı bile olabiliyor
Nrdnot Svvl yaa çok sevindim darısı başıma inşallah bana 5 gün ilişki yasak dedi antibiyotik kullanıyorum
Sevgi56 Nrdnot bir tür rahim şekil bozukluğu ama senin az görünüyor, hamile kalınabilir yani, benimde buna benzer şimdi 19 haftalık hamileyim, belki erken doğuma sebep oluyormuş. doktorunda normal bulmuş sonuçları zaten sıkıntı olmaz
Sureyya1 Nrdnot rahim sekil bozuklugu yani bu dogustan geliyo benimki y seklindeydi sizinki ustten basık daha hafifi. Hamile kalabilirsiniz engel degil. Ama kalamayadabilirsiniz. Erken doguma sebep olabilir olmayadabilir. Hsg den sonra gebelik ihtimali yukseliyor insallah guzrl haber alirsiniz
Ezgifatma2010 Arkuat rahim korkmayın benim t şeklinde idi histereskopi dedi doktor oldum bu şekile girmiş doktor nasıl becerdiyse hiç histereskopi olmasam daha iyiydi ki şükürler olsun histereskopi den sonra 2 çocugum daha oldu korkmayın gebelige engel degil
Sevgi56 Nrdnot ben üç ay sonra kaldım hsg rahmi temizliyor gerçekten, allah sanada nasip etsin inşallah
Nrdnot Gzmklnncc yok almadım lokal yaptılar dayanılmayacak bi ağrı değildi işlem sırasında adet sancısı gibiydi o kadar sadece psikolojik olarak insanı kötü hissettiriyo
Gzmklnncc Nrdnot şehir hastanesinde felan mı yaptırdınız özelde mi beni korkuttular 9 çocuk sancısı çeksen daha az acır anestezi al hissetme felan diyorlar