Efnanefnan Kivircikkuala bende çekileli 6 ay oldu ama hamilelik yok henüz. Yani bi kızım var 2. Olmuyor sebepsiz
Efnanefnan Kivircikkuala inşallah en kısa.zamanda mutlu haberler almanı dilerim mübarek ayda canimm Allahım sizlerede o duyguyu yaşatsın anne olabilmeiyi
Kivircikkuala Efnanefnan inşallah kuzum kadın doğum doktorum tüplerin daha önce de açık olduğunu söyledi kuzum
Efnanefnan Kivircikkuala doğrudur mutlaka Ben doktor değilim tabiki nacizane gördüğüm resimde kapalı gözüküyor o yüzden oyle soyledim. Tekrsr gecmis olsun
Kivircikkuala Efnanefnan yok yani bende ne olduğunu anlamadım radyoloji uzmanı olan bayan kapalı demişti sonra açıldı dedi ama k.doktoru hayır öyle olmaz açık çekim sırasında sen kasılmışsın demişti bende şaşırdım çünkü normale göreçok sancılı geçti benim
Sureyya1 Zeyno800 cok cok az basiklik var ama o kadari onemli degil rahminiz iyi gorunuyor ilaci biraz fazla vermisler tupler yumurtaliklarda iyi gorunuyor ama ilac cok gittiginden net hisey diyemiycem. Doktor daha iyi bilir ama normal gorunuyor
Nrdnot balbadem1 evet kaldım 29 mart adet günümdü 4 nisanda film çekindim 2 mayısta hamile olduğumu öğrendim
Sibelsibos Nrdnot ben 2 kez çektirdim bir şey yok dedim robotmusun dediler 🤣🤣 şimdi 3 cuyu taleb edicem ssol kapalı sağ biraz açılmıştı hsg tüplerin açılmasında büyük rol oynuyor bence
Marsmelow Nrdnot benimki de böyle hafif kavisliydi doktor çok derin kavisi olup rahat gebelik geçirenler var sorun değil demişti. Zaten söylemiş doktorunuz.
balbadem1 Nrdnot aaa süper bende bu ay çektiriyorum inşallah reglim bitiyor ptesi Salı randevu alacağım