miyasekubra 13+4 haftaligim su an. Ilaca devam edip etmeyecegim degerlerin gidisatina bagli. En kotu gunde bir adetle devam eder gebelik boyunca ama eger tiroid kendi kendine duzgun calismaya baslayip ilaca gerek kalmazsa doktor biraktirir. ama gebeligin sonuna kadar 2-3 hafta bir kan degerlerimi kontrol ettirecegim. evet doktor istiyor. Bu sekilde siki takip edildigi zaman bir tehlikesi olmuyor cunku aninda ilacin dozajini degerlere gore degistirerek mudahale edilebiliyor kolayca