ttugba92 dusuk olmasi bebek icin kotu birsey degil ki asil yuksek olmasi bebek icin kotu doktor niye oyle dedi anlamadim. Ben normalde hipotiroid hastasiyim ilac kullaniyorum ama dozum fazla geldigi icin tsh degerim 0,08 e kadar dusmustu doktor bebege hic bisi olmaz sadece sende kap carpintisi felan olur dedi sonra dozumu duzenledik geri duzeldi degerlerim