Benim tsh da 4.ayda verdigiö tahlılde 3.60 lardaymı ve ılac fılan verilmedi bana, en son 33.haftamda kasılmadan dolayı acıle gıttım ordakı kan tahlılınde 4.30 cıktı ve dr yuksek oldugumı dahıleyenım görmesi. Gerektigini soyşedı. Kadım dogum drumda yuksek dedi ve dahiliye levotiron 25 mg bi ilac verdi, günde 1 defa alıyorum. yaklasık 15 gündür kullanıyorum 36+5 deyim suan dogumum yaklastı merak ettigim bukadar kısa sürede etki edermi ilax duşmesine. En erken nezaman tahlıl verılmeli