Niidos Gulhanim11 ilk hareketi 16da pıt pıt etti, sonra durdu bi süre arada pıt pıt ediyordu 18 den sonra baya bir rutine bağladı pıt pıt hareketler😊 21 deyken bi baktım dışardan gözüküyo minik minik videosu bile var🥲🤭 ama pattt küt ne zaman dalmaya başladı orayı kaçırdım uzun süredir şiddet altındayım, 35+2yiz, delecek karnımı🥲😂
Niidos Ayselll5 bunu amca hareket ettiğinde anlayacaksın bence, kulak asma derim🤭 bi de ikimci bebişse tanırsın hareketleri dicem ama mesela burda kayma diyolar ya ben kayma çok hissetmedim hep mısır patlamış gibi bi şeydi, o bile değişiyo bence
Melekavsr Ayselll5 benim de ilk bebeğim zaten 16. Haftadan önce hissetmek çokmzormuş. Ben 17 de hissettim palon patlaması gibi pıt pıt şimdi 25 haftalığız maşallah hiç durmuyo desem yeri var 😀
Fatima-06 Ben 19+1 hayla hiss etmiyorum ama dun karnim her zamankine gore sismisdi sonra yeniden eksi halina dondu
Vaveylaanur Gulhanim11 17. Haftamda birgün boyunda sürekli pıt pıt atma şeklinde hissettim özellikle sola yatınca şuan 19a giricem arada nadir hissediyorum hala kalp arar gibi pıt pıt şeklinde hapşurunca kızıyo sanırsam 3 kere oldu hapşurduğumda vuruyo
neslihanersoy Vaveylaanur Aynı şekil bende çok hapşıran biriyim öksürüncede hemen tepki olarak hareketleniyor 😀😂pıt pıt rahatsız etme beni diyor
Betulkaraa34 Atmacabebek doktorum bana cok hareket etmesi iyi bi sey saglikli olduğunun isareti demisti benim kiz da cok hareketli hic durmuyor sagolsun 🥰🥰🥰
Aysbst12 Gulhanim11 ben 14 haftalık oldum ve tüm gebelik belirtilerim sanki bir anda kesildi eski enerjim geri geldi bebeğimin kalbi durmuş olabilir mi çok korkuyorum yardımcı olurmusunuz
DnzTnr Aysbst12 o haftalarda bende öyle oldum karnımda sismemisti acaba burdami diye düşünüyordum sanki bı yere kaybolmus gibiydi ondan sonraki haftalarda göbeğim şişti hareket etmeye başladı rahatladım. Çok tedirgin olursanız sağlık ocağına gidin kalp atışı dinlemek istiyorum deyin. Bide bulunduğunuz haftalar zaten rahatlama haftaları hamileliğin balayı diyorlar o haftalar için. Kokulacak bişey olduğunu sanmıyorum yani
Yasooliii Aysbst12 korkma canım ilk zamanlar vucüt bebeğe yabancı cisimiş gibi davrandığı için zaten kötü oluyoruz şuan vücudun alışmıştır
Gulhanim11 Aysbst12 korkma canım, benim de 14 haftadan sonra mide bulantılarım, halsizliklerim yok oldu, eski haline geri döndüm yani. Zaten mide bulantısı, halsizlik, yorgun hissetme 3-4 ay sürüyor. Sonra yok oluyor.
Ayselll5 Plutosdaughter yaa ben hiç bağırsak hareketine yormadım buradan bi kaç arkadaş bağırsak hareketidir o dedi 😌ben bebeğimin hareketi diye düşünmüştüm
bu_partideyalnizsin Gulhanim11 daha önceki haftalarda da hissettiğim oldu gibi ama şimdi 19 haftalık ve bugün çok daha net hissetigimi dusnuyorum 🥰
Mr29 17+5 olduk 🤗Keskin olmasa da damar atması gibi hissediyorum yavaş yavaş ben burdayım diyor miniğim ♥️
DnzTnr Gulhanim11 15 16. Haftalardi sanırım kelebek cirpintisi gibi biseyler oluyordu 17. Kayma hissi vardı ama tekme gibi değildi 18. De tam hareket hissettim ama dışardan eşim hissemedi 19da eşimde hissetti hatta videoya çektim karnımin hareketini ondan sonrası zaten içerde cirit oynuyor 24. Haftadayiz az uyuyayım dedim o kadar hareket ettik rahat edemedim sinirlendm iyi uyumuyorum istediğin oldumu diye kavga ediyorum şuan oturdum sakinlesmesini bekliyorum uyuyabilmek için 🤣🤣🤣
Glsh97 DnzTnr 15 haftaligim kelebek cirpinmalari bende de oluyor sonra saniyelik kalbim hızlı hızlı atıyor geçiyor 😂 ben de bebek hareketlerine yorumluyorum ama o kelebek cirpinmalari çok başka bir his ☺️