Aysbst12 o haftalarda bende öyle oldum karnımda sismemisti acaba burdami diye düşünüyordum sanki bı yere kaybolmus gibiydi ondan sonraki haftalarda göbeğim şişti hareket etmeye başladı rahatladım. Çok tedirgin olursanız sağlık ocağına gidin kalp atışı dinlemek istiyorum deyin. Bide bulunduğunuz haftalar zaten rahatlama haftaları hamileliğin balayı diyorlar o haftalar için. Kokulacak bişey olduğunu sanmıyorum yani