Gulhanim11 Merhaba, anne adayları. Bebeğinizin anne karnında ilk haraketlerini kaçınçı haftadan hissetdiniz? Ben 15 haftalığım.
Atmacabebek Gulhanim11 net olarak belirgin 20. Haftadan sonra cnm hissettim 24 de artık hiç durmiyordu 31. Haftadayiz hala çok hareketli her çocuk bir olmuyor ama
nurr0101 Gulhanim11 15 haftalık iken kalp atımı gibi hissettim. 17 haftalıkken sanki içimde bir şeyler kayıyor gibiydi. 20+0 da tekmesini eşim dışarıdan hissetti. 20+1 de de bebeğimin hareketini gördüm. Karnımın sol tarafı şişti indi ❤️
Betulkaraa34 Atmacabebek doktorum bana cok hareket etmesi iyi bi sey saglikli olduğunun isareti demisti benim kiz da cok hareketli hic durmuyor sagolsun 🥰🥰🥰
Anneadayi0404 Atmacabebek bende 24+5 artık göbek deliğimin etrafında çok nadir hissediyorum sanki bebek aşağı inmiş gibi rahmime baskı oluyor hissi var acaba normal mi ya korkutuyor beni
bebikom1 nurr0101 bende 15.haftada kalp atımı gibi damar atıyor gibi pıt pıt şeklinde hissettim emin olamadim ama doğruymuş demek ki :) şu an 16 haftadayız
Ayselll5 Bende 11 haftalığım ve küçücük bişey hissettim bebeğime yordum 🙈böyle bi konu açtım ne zaman hissettiniz diye ama bana bağırsak hareketi o dediler 🙈yani anladığım kadarıyla ilk gebelikte biraz geç hissediliyomuş.. Ben ikinci gebeliğim diye erken hissederim diye düşünmüştüm ama yanılmışım 🤷♀️🙈
Plutosdaughter Ayselll5 ya bence hissedilebilir o kadar küçükken. Benim anneannem falan hep erken dönemlerde hissetmiş seğirme gibi. Bağırsak hareketi olsa anlaşılır bence çünkü hamilelikten öncede bağırsaklarımız hareket ediyordu sonuçta ve benim hiç öğle seğirme ya da kalp atımı gibi bağırsak hareketim olmadı😂 bende ilk başta sizin gibi bağırsak hareketi zannettim ama ikisi farklı şeyler bence yani benim hissettiğim ve anladığım kadarıyla 😅
Niidos Ayselll5 bunu amca hareket ettiğinde anlayacaksın bence, kulak asma derim🤭 bi de ikimci bebişse tanırsın hareketleri dicem ama mesela burda kayma diyolar ya ben kayma çok hissetmedim hep mısır patlamış gibi bi şeydi, o bile değişiyo bence
Melekavsr Ayselll5 benim de ilk bebeğim zaten 16. Haftadan önce hissetmek çokmzormuş. Ben 17 de hissettim palon patlaması gibi pıt pıt şimdi 25 haftalığız maşallah hiç durmuyo desem yeri var 😀
Omerhalisbebek 18+5 hissettim ilk gebeligimde daha erken hissetmiştim her hamilelikte farklı oluyormuş sanirsam şuan 19+3
Elisa46 bebikom1 bende Aynı şekilde oldum geçen hafta. pıt pıt bişey attı önce kendi kalp atışlarım hızlandı sandım sonra dedim yok 😂 şuan bende 16. haftayım 🥰 cinsiyetiniz ne ?
Fadimehizz Gulhanim11 net olarak 20. Haftada hissetmiştim ama büyüdük sıra daha da net oluyor hareketleri şuan daha iyi hissediyorum bebeğimi🥰 24 haftalık olduk 🙏🏻
kuzeycikkk Gulhanim11 ben tam 20. haftamda hissettim şu an 21 haftalığım özellikle akşam saatlerinde uzandığım zaman kıpır kıpır oluyor🥰
Ayselll5 Plutosdaughter yaa ben hiç bağırsak hareketine yormadım buradan bi kaç arkadaş bağırsak hareketidir o dedi 😌ben bebeğimin hareketi diye düşünmüştüm
miniktirtilinannesi04 Gulhanim11 15 haftalığım karnımin sol taraftan sertleşmesiyle ve kalp atışı gibi kipirtisiyla hissettim minik yavrumu 🥰💙👶