Merve0227 esraEb 😁😁 ne güzel işte inşallah kucağına aldığında yatarsınız bol bol Harika bi duygu ne kadar yorulsakta zorlansakta 🌸🥰
Beyzayasar43 esraEb o gebeliğe göre ve kadının kilosuna göre değişiyor diyolar Benim kilom var mesela ilk gebeliğim geç hissettim normal dediler
Beyzayasar43 esraEb o gebeliğe göre ve kadının kilosuna göre değişiyor diyolar Benim kilom var mesela ilk gebeliğim geç hissettim normal dediler
esraEb femme Kayaozge Aliyeva9094 Beyzayasar43 Sere Nihaann Merve0227 Hanımlar tekrardan merhaba, az önce karnımda bir şey hissettim puding yaptığımız da katılaşmaya başlayınca yukarı doğru patlar ya onun gibi bir şeydi. Bebiş hareketi o mu oluyor yoksa 🥰
Merve0227 esraEb evet canım tam olarak o karnının içinde bişeyler patlaması veya kayma hissi olması ☺️🥰 demekki bebiş tatlı kokusuna tepki vermiş tam bi tatlıcı 🥰😋
esraEb Merve0227 yaaa yerim ben onu 🥰 çok şükür bu stresi de geride bıraktım 🙏kaç gündür aşırı derecede kafama takmıştım neden hala hareket yok diye bugün bi baktım göbek deliğimin alt kısmında bir şeyler oluyor. İki üç kez peş peşe oldu sonra kesildi 🙈
esraEb femme yaaa çok tatlı 😻 hep böyle mi olcak. Bazıları tekme falan da hissediyor ya tekme de bunun aynısı mı bundan sonraki hareket şekli hep böyle mi olcak
esraEb Beyzayasar43 normalde hamilelik boyunca tatlı şeyler çikolata falan hiç yiyesim yoktu. Geçenlerde markete gidince kavanoz çikolata aldım belki yerin diye. Dün akşam bi anda canım çekti kavanozun yarısını kaşık kaşık yedim 🙈ondan dolayı mı hareketlendi acaba 🙈😄
esraEb Sere çok şükür 🙏 sabah onun hareketi ile uyanmak çok tatlı 🥰 yanlışlıkla sağıma doğru uyumuşum biraz sancım vardı uyandığımda bi süre karnımı ovdum sonra baktım bir şeyler oluyor. İki üç kez yukarı doğru patlayan bir şey hissettim 🙈😻
femme esraEb bazen hareketi oluyor bazen de o bağırsak oluyor. Ama genelde tekme bu pit pit olunca. Üst üste olunca da hıçkırık oluyor. Ben suanda 25 haftaligim böyle bunlari hissediyorum. Sizde zamanla ayırt edip daha detaylı hissedersiniz 🥰
Sere esraEb oy minnoş hissetmiş annesinin onu artık hissetmek istediğini 🥰 her geçen gün daha çok hissettirir artık 💕
esraEb Sere rabbime şükürler olsun dileyen herkese nasip etsin bu duyguyu yaşamayı 🙏size de teşekkür ederim dün akşamdan beridir kafanızı şişirdim 🙈
Sere esraEb amin amin inşallah öyle şey mi olur hepimiz aynı heyecanları yaşıyoruz aynı beklentiler içindeyiz herkes birbirini anlar ☺️💕