esraEb Hanımlar merhaba. 19+5 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini hala hissedemedim. En geç ne zamana kadar hissedilir. Sizler kaçıncı haftada hissettiniz
Beyzayasar43 esraEb merhaba 20+5 im iki gün net hissediyorsam bir gün hissetmiyorum mesela İlk 17 haftada damar atması gibi hissettim hafif hafif bu haftaya girince net hissettim iki gün ama iki gündür de hafif hafif var mesela normal yani bebek henüz küçük kendini tam hissettirmiyor 25 ten sonra net hissedersiniz dedi doktorum
Merve0227 esraEb 16.haftamda hissettim ama 22 ye kadar hissetmemek normal bazı bebekler çok hareketsiz olabiliyor içini ferah tut🌸🌸 iki oğlumda maşallah karnımı yırtıp çıkacak gibiydiler sağolsunlar doğduktan sonra karnımın acıları hala duruyodu ☺️
esraEb femme bende de bir şeyler oluyor ama bağırsak hareketi sanırım. İhtimal veremiyorum ama hareket olsa hissederim herhalde 20 haftalık oldu neredeyse
esraEb femme Kayaozge Aliyeva9094 Beyzayasar43 Sere Nihaann Merve0227 Hanımlar tekrardan merhaba, az önce karnımda bir şey hissettim puding yaptığımız da katılaşmaya başlayınca yukarı doğru patlar ya onun gibi bir şeydi. Bebiş hareketi o mu oluyor yoksa 🥰
esraEb Kayaozge yaaa o kadar geç mi. Ay içime su serptiniz 🙏çok panik oluyroum bide başlarda kanamam oldu korkuyorum istemsizce 😞
esraEb Beyzayasar43 aaaa öyle mi. Burada 15-16 da hissedenler var. Bekliyorum bekliyorum ben de bi hareket yok. Arada karnımda bir şeyler oluyro ama bağırsak hareketi sanırım 😞 nasıl bir şey anlamadım gitti
Beyzayasar43 esraEb o gebeliğe göre ve kadının kilosuna göre değişiyor diyolar Benim kilom var mesela ilk gebeliğim geç hissettim normal dediler
Beyzayasar43 esraEb o gebeliğe göre ve kadının kilosuna göre değişiyor diyolar Benim kilom var mesela ilk gebeliğim geç hissettim normal dediler
Kayaozge esraEb Yok yok korkmayın içinizi ferah tutun bazı anneler geç bazıları erken hissedermiş ben dediğim gibi geç hissetim mesela 🥰 siz de en kısa zamanda hissedersiniz inşallah 🌸
Sere Ben de ilk 16.haftalarda seyirme olarak hissettim şu an 19+6 yım net bir şekilde hissediyorum. Dün ilk kez dışarıdan belli oldu hareketi. Sizin hissetmeniz de eli kulağındadır
esraEb Sere ayy inşallah ya. Her gün bugün de hissetmedim demekten yoruldum. Doktorum da artık beni görmekten bıktı 😤 her şeyde gidiyorum yanına 15 günde bir yanındayım 🙈
Sere esraEb olsun tadını çıkarmak lazım gün aşırı doktor doktor gezenler de var sen yine iyisin 🤭 bu haftalarda hissedersin hatta ilk hissettiğinde bir acaba mı da dedirtir sana ona da sıra gelecek merak etme 🌸
Nihaann Ben net olarak 22. Haftada hissettim daha önce bağırsak hareketi sanıyordum ama onlarda bebek hareketiymiş sonradan anladım. 20 diyebiliriz ama kişinin fiziksel yapısına göre değişebiliyormuş ben kilolu olduğum için geç hissettiğimi düşünüyorum
esraEb Nihaann hımm. Sürekli kabız olduğum için içeride neler dönüyor anlam veremiyorum 🙈 ben zayıfım henüz karnım anca çıkmaya başladı. Karnımda kâse varmış gibi. Bekliyorum bakalım 😤
esraEb Merve0227 benim ponçiğim de erkek ama biraz tembel sanırım 🙈geçen hafta kontrole gitmiştim 18+4 doktorum bu haftadan itibaren hissedebilirsin dedi ama hala hareketlenme yok. Burda da herkes erkenden hissettik yazınca panik oluyroum 😤