femme esraEb bazen hareketi oluyor bazen de o bağırsak oluyor. Ama genelde tekme bu pit pit olunca. Üst üste olunca da hıçkırık oluyor. Ben suanda 25 haftaligim böyle bunlari hissediyorum. Sizde zamanla ayırt edip daha detaylı hissedersiniz 🥰
esraEb femme bugünki kalp atması gibiydi elime vurdu sanki ama sonra bidaha olmadı. Birkaç kez oldu bu saat oldu hala hareket yok. Normal mi bu da. Günde kaç kez olacak. Ben istiyorum ki hep hareket etsin 🙈
Kayaozge esraEb Eveeeet hadi gözün Aydın canım benim 😻 daha küçük olduğu için hareketleri de küçük küçük olur ama hissetmen önemli
esraEb Kayaozge evet, çok şükür rabbime. 🙏sabah ponçiğimin dürtmesi ile uyandım 🙈 ama sadece sabah birkaç kez peşpeşe oldu bu saat oldu devamı yok 🙄
Kayaozge esraEb Devamı da gelir merak etme 🥰 ondan sonra peş peşe vurur bi süre sonra rahatız bile eder bende öyle oluyordu bazen bir vuruyordu bende dışarıdan dürtüklüyordum 🤭şaka bir yana Rabbim hareketlerini hep hissettirsin
femme esraEb kiz Allah seni her zaman olmaz mesela benim bebe sabah erke saatleri de bide bu saatlerde oynuyor gün ortasında hiç ses yok 💙
femme esraEb evet öyle oluyor haklisin bende boyle diyorum ama bak arada endişeleniyorum 🥰 sonra burdayım diyor bi tekme atıyor rahatliyorum😇😇