seruveni katılmıyorum size tabi size göre iletişim ve takip nasıl oluyor onu bilmiyorum ama ben şahsen memnunun sorduğum her soruya cevap veriyor takipleri iyi benim gebelik şekerim car ölçümşerimi onunla paylaşmamı mutlaka istiyor. Bu kadar fazla hasta bakıp hem de her mesaja dönüş yapması müthiş. 7/24 geri dönüş yapabilen bir doktorum iletişim ve takibi kötüyse kiminki iyi metak ediyorum