Melt11 merhaba şu an pendik medipolden bildiriyorum 😅 Nergiz hanımın takiplisiyim en başından beri, hep normal istedik 40+5 e kadar bekledik ama suni sancı işe yaramadı dün sezeryan oldum. Hem hastane personeli hem Nergiz hanım çok çook ilgililer. Allah razı olsun hepsinden, gerçekten ebesinden temizlik personeline hepsi mükemmel.