ilkimbebee suni sancı için ayrı bir ücret talep etmediler. Hediye olarak da bişe vermediler açıkcası sadece şerbet getirdiler, onun harici hediye falan yoktu. Odalar güzel biraz ufak ama bize yetti. Personelin ilgisi çok çok iyi, temizlik ve sağllık ekibi gayet başarılı, hepsinden Allah razı olsun..