Senailhan. Canım bu hamilelik ile ilgili hormonlar değiştikçe vücut yapısı da değişiyormuş bende aynı şeyi yaşıyorum hatta benim tüm vücudum kasiniyordu ve kaşıntı ile birlikte cildim de kuruluk oluşmaya başladı bende çok araştırdım. Ve bana söylenen hormonlar ile alakalı olduğu idi bende çareyi cildini nemlendirerek buldum vazelin kullandım ve su an cildim de eskisi kadar kaşıntı ve kuruluk kalmadı ara ara nemsiz kaldığı vakitlerde kaşıntı oluyor hemen vazelin sürüyorum ve geçiyor belli bir süre sonra inşaAllah faydası olur canım benim çok geçmiş olsun