Bende de çok oluyordu ama normal dedi doktorum ama aşırı değil tabi ki
Çatlak için krem kullanıyordum onu sürerdim biraz
Sonra kuruluk olmaya başladı döküntü gibi
Doktora bi şey süreyim mi dedim 36. Haftadan sonra lansinoh sürebilirsin dedi çünkü doğumu tetikleyebiliyor