hande123 Senailhan sen en iyisi dr una sor ben öyle beter kaşınıyordum ki 3 gün uyumadım ağlıyordum resmen cildiyeye gittim saçma sapan bi krem vermiş dr uma sordum o bana başka krem önerdi Allah razı olaun rahatladım şimdi kabarıklıklar var hala kaşınıyorum ama daha az druna sor canım çünkü krem bile bebeğe geçiyormuş
Senailhan hande123 Hadi ya çok teşekkür ederim canım bilmediğim kremi kullanmam zaten yarın gidicem sorcam bunu da krem verir heralde kendisi geçmiş olsun sana da
elifelif Senailhan ucunu ve koyu kahverengi olan yerleri kasima canim emzirdiginde sutun akar kuzenim kaşımış hep sütü akiyodu hep emzirmediginde😊
Senailhan elifelif Ucunu zaten kaşıyamam canım yani acıyor orası hele bu zamanda daha hassas olduğu için ucu derken orda koyu kahverengi kısımdan bahsettim sağol söylediğin için o kısmı hiç ellemeyim öyleyse 😄
FeruzKoca Senailhan kaşıma şuan göremezsin ama normal hale dönünce anlarsın çatlıyor şuan ondan kaşıma sakın karnınıda yağ sür yumuşat aktarda. Çatlama yağları al ben öyle yaptım tırnak ucu çatlamam yok
Senailhan FeruzKoca Ne güzel benim baya çatlayacak bu kadar kaşıntıya bakılırsa nemlendiriyorum sürekli ama inşallah çok çatlamaz
CansuHakanDabakan Senailhan cnm cok normal benimde ara ara kaşınıodu şuan durdu, o ara çok büyümüştü. Kurur gibi bile olmuştu ucu.Sürekli yağ sürdüm,hala da sürüyorum.Kaşıma sakın çatlak oluşur.... Bol bol yağ sürerek masaj yap
Senailhan Supersmomm Canım senin derdin nedir ya kendi kendine bi triplere giriyorsun yazma uğraşamam senin can sıkıntınla 😂😂😂
merveonl Senailhan bende deli gibi kaşınıyor vücudum ama kaşımıyorum unutmaya çalışıyorum baska seyler düşünüyorum her kasindiginda bebek yağı nemlendirici krem sürüyorum açılmaya başladığı icin kaşıniuor kasimamaya çalis ama çok tatlı kaşınıyor 😀😀😅😅😅
merveonl Senailhan yok yok yapma öle kaşidigin her yer açılır dikkat et sürekli krem sür yapacak bişey YÖK cekcez bunj 😀