Eminedmghcgllr tubiii11 88e düşmüşüm ve artik heyecan, hüzün cok karisik duygular icersindeyim.bazen oturup boş xduvara bakarken buluyorm kendimi.hayati sorguluyormm .
Zemzems tubiii11 ayy hiç bilmiyorum ki bende. İlk hamileliğim mecburi sezeryan dı 39+2 de oldu ama bu planlı olacak şuan 27+6 günlüğüm çok merak ediyorum bende. Kontrole de daha var