Zemzems tubiii11 ayy hiç bilmiyorum ki bende. İlk hamileliğim mecburi sezeryan dı 39+2 de oldu ama bu planlı olacak şuan 27+6 günlüğüm çok merak ediyorum bende. Kontrole de daha var
29302930 tubiii11 71 gün kaldı görünüyor 👶🏻oğluşumla kavuşmaya. Erken doğum ihtimali de var 🤷🏻♀️ tabi o kadar bekler mi bilmiyorum
Nazli-61 Yeniiianneee olsun en güzeli en hayırlısı buymuş demek bebek sen sağlıklı olduktan sonra gerisini hiç önemseme herşey zamanla düzelir normalinde sancıları dikişleri beni korkutuyor ama neticede bi can çıkıyor içimizden kolay olmayacak ☺️
Yeniiianneee Nazli-61 evet allahım herkese bebeğine sağlıklı şekilde hayırlısı ile kavuşmayı nasip etsin ☺
Nazli-61 Elo211 oh ne güzel günü bellidir benimki normal bekliycez artık hanfendi ne zaman gelmek isterse 🤭