Sulte tubiii11 39. Hafta aluriz dedi doktorum bence ne kadar gec o kadar iyi hem boy kilo gelisimi acisindan tabi 38 hafta bekleyip 2 hafta dayanabilirsek 😂
1234567890asd tubiii11 inşallah Allah izini ile sağlıkla kucağına alsın herkes 🥰 ağrısız bi doğum olur
Yeniiianneee Nazli-61 valla güzel değil canım ben normal olsun isterdim bazı sağlık sorunları nedeniyle zorunlu sezeryan olacak
Nazli-61 Yeniiianneee olsun en güzeli en hayırlısı buymuş demek bebek sen sağlıklı olduktan sonra gerisini hiç önemseme herşey zamanla düzelir normalinde sancıları dikişleri beni korkutuyor ama neticede bi can çıkıyor içimizden kolay olmayacak ☺️
MinelHaapy Uygulamaya göre son 24 ama erken olur mu bilmiyorum ki Nisan da olacak ara tatilde olmasını çok istiyorum okula giden kızım var ☺️