1234567890asd tubiii11 inşallah Allah izini ile sağlıkla kucağına alsın herkes 🥰 ağrısız bi doğum olur
Kbrtncyk tubiii11 çarşamba suniyle destekleyecek 3cm açılmam vardı inşallah kolay ilerler kendi düzenli sancım henüz yok 🥲
Nazli-61 Yeniiianneee aa öylemi ben normal sanmıştım 🤭 ne güzel ne zaman doğacağı belli ben bekliycem gelmesini 🫠
Aslan63melek annesininbali27 annesininbali27 benim de 17 gün kaldı bayram günü aynı gün doguracaz 🌼🤲🤷🙃
Elo211 Nazli-61 yok valla sezeryan doğum olucak bel ağrısı aşırı var migde yanması ve kaşıntı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yeniiianneee Nazli-61 valla güzel değil canım ben normal olsun isterdim bazı sağlık sorunları nedeniyle zorunlu sezeryan olacak
Nazli-61 Elo211 oh ne güzel günü bellidir benimki normal bekliycez artık hanfendi ne zaman gelmek isterse 🤭