TubaDMR4 ikinizde de taşıyıcılık çıkarsa risktir diye biliyorum bende. Eşinde çıkıp sende çıkmadıyla birşey olmuyor. Zaten eşinde sıkıntı çıkmazsa senden almıyorlar. Bizde eşimden aldılar sonuçlarına göre pozitiflik varsa seni de çağırıp kan alicaz ama hamilelik durumu olursa hemen gel kan almamız lazım hamilelikte ikinizden birden kan aliniyor zaman kaybı olmaması açısından dediler. dediğim gibi ikinizde birden çıkarsa devlet destekli genetikli tüp bebek yapiliyor.