Tugcemine Sağlık ocağında vermiştik baya uzun sürdü çıkması eşim taşıyıcı çıkınca hem sağlık ocağında kan verdim hemde başkent hastanesinde tekrar smn1 testi olarak detaylı test verdim yaklaşık 4 günde çıktı
Mushaf Mucizemibekliyorum_ eşim ilk önce saglık ocagonda verdi ve üç ay sonra çıktı sonucu şüpheli çıktı bendende istediler oda bi üç ayı bulur diye özelde verdik bir tüp kan için 1000 tl bir hafta sonra çıktı özelde şükür temiz benimki nir şüpheli bir temiz olunca sıkıntı olmuyormuş sadece taşıyıcı oluyor bebek
Mushaf Bebiqo hyr biri şüpheli digeri degilse sıkıntı olmuyor taşıyıcı olmuş oluyor bebk oda sıkıntı yaratmıyor
nevzatbaskomser Rabia234 Taşıyıcı olunca yapılan bir işlem var mı? Bunu çok merak ediyorum araştırınca da sonuca varamadım
Mushaf nevzatbaskomser hem anne hem baba taşıyıcı olursa tüp bebk tedavisi görüyorsunuz devlet karşılıyor bunu babadan alınan spermde sma hastalıgı olan hücreler temizlenip anneye aktarılıyor ve saglıklı bebiş dünyaya gelmesi saglanıyor bizde sma testi veridigimizde çok yakından araştırdık fikir vermek istedim bir tanıdıgımız hastanede ona danışmıştık bu şekilde aktarıldı bizede
Mushaf anneoluyoruuumm16 çok yeni çıkan bi düzenleme bu bu sene çıktı önüne geçmek için nikah için kan verilirken bir tüptr sma için alınıyor eskiden yani bir iki sene öncesi malesef öyle degildi önlem alır inşallah herkes rabbim saglıklı bebişler nasip etsin
anneoluyoruuumm16 Mushaf evet daha yeni yapilmaya başlanmış. Bence çok güzel bir uygulama iyi ki test yaptirdik.Sadece 3 ay korunduk. Şimdi hamileyim çok şükür rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🌸
AdinsMom Mucizemibekliyorum_ bize evlenirken yapmışlardı eşim taşıyıcı olmadığı için bana yapmadılar sağlık ocağı yapmıştı testimizi
Neslihan1 @Rabia234 ayyy Rabia’cim Allah razı olsun 🤲 rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah cok mutlu oldum inan❤️🥰 Anne olarak elimden geleni yaptim takdir rabbimin 🙏 inşallah buraya 8 hafta sonra guzel ve sevinçli bir şekilde doğum hikayemi eve dönüş maceramida yazmak nasip olur ❤️🤲
nurr0101 Mucizemibekliyorum_ Nikah hazırlığında yaptırmıştı eşim. Eşimde taşıyıcı olsaydı bana da yapılacaktı ama eşimde herhangi bir problem çıkmadığı için bana bakilmadi. 2 ayda ya da 3 ayda çıkmıştı sonuçlar
TubaDMR4 Rabia234 bizde de tam tersi çıktı eşim taşıyıcı bende sıkıntı yok az önce öğrendim bu durumda risk durumu nedir hiç bi bilgim yok
myangelson TubaDMR4 ikinizde de taşıyıcılık çıkarsa risktir diye biliyorum bende. Eşinde çıkıp sende çıkmadıyla birşey olmuyor. Zaten eşinde sıkıntı çıkmazsa senden almıyorlar. Bizde eşimden aldılar sonuçlarına göre pozitiflik varsa seni de çağırıp kan alicaz ama hamilelik durumu olursa hemen gel kan almamız lazım hamilelikte ikinizden birden kan aliniyor zaman kaybı olmaması açısından dediler. dediğim gibi ikinizde birden çıkarsa devlet destekli genetikli tüp bebek yapiliyor.
arirangg TubaDMR4 Biz de aynı durumdayız. Eşim taşıyıcı, ben değilim. Doktor bize bu durumda bebeğimizin ya sadece taşıyıcı olacağını ya da taşıyıcı bile olmayacağını söyledi. SMA hastası olmaz bebeğiniz, dedi.
Hdeniz61 Mucizemibekliyorum_ eşim sağlık pcağında yaptırdı bir kişinin kan vermesi yeterli dediler sadece eşimden aldılar kan 3 ayda çıktı sonuç
Rabia234 Hdeniz61 hamile değilseniz erkekten alının bir test ben hamile olduğum için ben verdim ben taşıyıcı çıktıktan sonra eşimden test aldılar ama normali erkekten alınıyor
TubaDMR4 Rabia234 doktorumu aradım erkekte olursa sıkıntı olmaz anne bizim için önemli dedi ama buradaki yorumlarda tam tersini söylüyorlar doktorum mu hatalı başka doktorla mı görüşsem acaba
kupp Rabia234 bitakim testler yapildi ama icerigi hakkinda net fikrim yok. sma ve talesemi mutlaka herkeste mutlaka yapiliyor mu yani yapilmis midir