zeytin_ bana iğne yaptılar çok hissetmedim ama , şırınga gibi birşeyle içeriden kalan parçaları alıyorlar . Parça kalmaması için yapılan birşey , ama rahim herkeste bir olmadığı için toplaması zaman alıyordur . Ben 22 martta regl oldm 30 martta yumurtlama oldu. Ama öyle çok ağrılı geçti ki çatladıgını iliklerime kdr hissettim o derece yani . Normalde yumurtlama zamanları hafif kasık ağrısı olurdu . Kürtajdan sonra rahim hemen toplanmıyor doktorlar o yüzden 3 ay diyor bence . Ama insan hemen yerini doldurmak istiyor . Daha çok erken o yüzden eminim zamanı vardır . Sende ovulasyon testiyle devam et bir daha ki ay cnm . En azından günlerini bilir ona göre denersiniz . Yada en güzeli 2 günde bir ilişki. Herşey nasip kısmet dua edelim rabbim tez zmaan da hayırlı evlat nasip etsin . Her ay çocuk olck diye birşey yok üzme kendini olacak elbet zamanı var 🤲🤲🙏🏼😊💕