Dnznsa anladm cnm önemli olan şuan tedbir almadan hamile kalmamak , kalırsamda tedbirle ilerlemek ben bir defa yaşadım ama çok zor atlattım cinsiyeti bile öğrenmiştim, kıyafet almıstm erken davranmıstm ama içimde hep hüzün vardı meğerse ömrü o kdr mış :( rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Huzurla büyütün inşallah 🤲🙏🏼🌸