SeDAaaaa35 ben de geçen 20 martta düşük yaptım bebek 7. haftaya girmesine 1-2 gün varken ani bi sancı ve kanamayla düşük yaptım onun öncesinde lekelenmem vardı doktora gitmiştim kese içinde kan yok bebek de olması gereken yerde dedi biz de çöl rahatlamıştık ama lekelenmem birden kanamaya dönüştü ve böyle bi şey yaşadık sen yine de doktoru ihmal etme düşük yaptığını da söylersen daha iyi olur rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin