Sevcan-14 21+2 ben 6 kg aldım ama hiç göstermiyorum bebeğimde 371gramda gayet iyi dedi doktorumuz 🥰🥰🥰
SevdaTrkl Senayl34 Evet bir sorun olmadığı için ayda 1 çağırıyor doktorum ama 36. haftadan sonra her hafta çağırıyor oğlumda öyle yapmıştı aynı doktora gidiyorum☺️
Nurdan1604 Cansu901 kiloyla alakası yok sanırım hani bacak kafa ölçümleri oluyor ya her ölçümü 27+5 çıkıyor karın çevresi 26+5 çıkıyor 😞 doktor söyledi 😞
Seheeer Berfino12 37.haftada 3600 dü oğluşum 🤗 Yarından sonra 40 haftalık olup suni sancı Alicaz malesef iri olduğu için😂
defneveannesii_ Berfino12 17+6 201 gram dedi dün doktorumuz 💃🏼🫶🏻 birazcık ısırmalık olucak galiba kızım 😜😍
GizemKadirr Berfino12 25+3 te gittik en son 945 gram 37 cm di 🌸 haftaya kontrolumuz 29+3 te bakalım kac olmus olcak 🥰
Gamzekln 30 haftalık bugün kontrolümüz vardı 1.5 kilo çok mu zayıf nasıl kilo aldırabilirim bebişime bilmiyorum ilk gebeliğim yardımcı olabilirseniz sevinirim
Yarenurayaz A_Hatice Erken doğum riskin olduğunu doktor nasil anladı alttan muaine mi oldunuz yoksa ultrasondan belli oluyor mu
A_Hatice Yarenurayaz Ulturasyon ölçümünde suyumuz 1 aydır sınırdan fazla buda erken doğum riski yaratiyo alttan muayenede yaparak rahim kısalıgına bakıyo