34 haftalık gebeyım 3500 kilosu korkuyorum birsey olur mu 11 yıl sonra geldi bebegim gebelik şekerim var yüksek degıl normal dedi şekerin doktor ben sadece 4 kilo aldım ama bebegimin kilosu önde bir sıkıntı olur mu bilmem 38 de alırım dedi daha cok alır mı 😔